بسیجی فوق سیاسی باشد

بسیج مرودشت

وبلاگ خبری تحلیلی مذهبی بسیج مرودشت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ بسیج مرودشت خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران به ریاست حجت الاسلام و المسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه در بنیاد و معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: خانواده شهدای هسته ای با حضور در مراسم استقبال تیم مذاکره کننده از زحمات این تیم تشکر کردند

بسیج نباید سیاسی شود بلکه باید فوق سیاسی باشد

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی در ادامه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج و با تاکید بر اینکه بسیج نباید سیاسی شود بلکه باید فوق سیاسی باشد، گفت: همه مدیران ما باید به مقوله بسیج حساس باشند و بسیج بنیاد تا کنون خوب عمل کرده است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید از نتایج  مذاکرات هسته ای انجام شده  ابراز خرسندی کرد و افزود: با اختیاراتی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به رئیس جمهور و تیم مذاکره کننده واگذار فرمودند؛ دولت به این موفقیت دست پیدا کرد و انصافا تلاش زیادی شد.

هدایت رهبری سبب به رسمیت شناختن حقوق هسته ای ایران شد

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران پیروزی این مذاکرات را به رسمیت شناختن حقوق هسته ای ایران عنوان کرد و گفت:  هدایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)  و مقاومت چشمگیر مردم در این مقوله نقش آفرینی کرده است و این موضوع موجب افق خیلی روشنی برای ما خواهد بود.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی با اشاره به استقبال پرشور مردم، ملت ایران را قدردان خدمتگزاران خود برشمرد و گفت: خانواده شهدای هسته ای نیز با حضور در مراسم استقبال تیم مذاکره کننده از زحمات آنها تشکر کردند.

وی با ابراز امیدواری در خصوص بهبود مسائل فرهنگی و اقتصادی جامعه اظهار کرد: ان شاء الله با برنامه ریزی که پیش آمده و مذاکرات انجام شده به اهداف انقلاب خواهیم رسید.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی در ادامه این نشست با تشکر از زحمات مزجی و آرزوی موفقیت برای وی سردار انصاری را با حفظ سمت موقتا به عنوان سرپرست معاونت اقتصادی بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی کرد.

همچنین معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سی و سومین جلسه شورای معاونین ضمن معرفی محمد اسفندیاری سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد از همه معاونان و مدیران خواستار همکاری لازم به منظور انعکاس اخبار و تنویر افکار عمومی درباره دیدارها و عملکرد بنیاد به نحو احسن شد.

حجت الاسلام و المسلمین شهیدی در این مراسم از حسن خسروآبادی رئیس سابق مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد که با پایان ماموریت خود به خاستگاه جهاد بازگشته، تقدیر و تشکر کرد.

لازم به ذکر است، در این جلسه حجت الاسلام و المسلمین موذنی گزارش کاروان حج ویژه جانبازان بنیاد را که در قالب دو کاروان اعزامی صورت گرفته بود، ارائه کرد


گلچین 10 سال مداحی بازی جنگی (تیراندازی و رزمی) معجزه حفظ قرآن کریم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 5 آذر 1392برچسب:بسیج , مرودشت , اخبار مرودشت , بسیج مرودشت , سیاسی , سیاسیون مرودشتی , امام خامنه ای , اخبار بسیج,

] [ 21:59 ] [ رضا مردانه ( عمار رهبری) ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه